مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/05/10
تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان چهارمحال و بختیاری / اولین بیمارستان صحرایی جهت ارائه به بیماران سرپایی مشکوک و مبتلا  به کرونا در مرکز چهارمحال و بختیاری برپا شد
تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان چهارمحال و بختیاری / اولین بیمارستان صحرایی جهت ارائه به بیماران سرپایی مشکوک و مبتلا  به کرونا در مرکز چهارمحال و بختیاری برپا شد
وبدا؛  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگوی زنده تلویزیونی خبری 20 مرکز چهارمحال و بختیاری به  تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، هشدار درخصوص تکمیل ظرفیت‌ تخت‌های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان های استان، استفاده از بخش های غیر اورژانسی و برپایی بیمارستان صحرایی در محوطه مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد پرداخت.
به گزارش وبدا؛  دکتر فریدون رحمانی با ابراز  تاسف از اینکه عادی انگاری های قبلی منجر شد تا امروز وضعیت عمده شهرستان های استان قرمز شود افزود: روز به روز شمار بیماران بستری افزایش می یابد به نحوی که پیش بینی می شود ظرفیت بیمارستان های استان تکمیل شود.
به گفته وی، درحال حاضر ظرفیت بیمارستان های ولی عصر(عج) بروجن، تکمیل و ظرفیت مراکز آموزشی و درمانی آیت ا... کاشانی و هاجر(س) شهرکرد در حال تکمیل است.
وی اضافه کرد: در مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد بیمارستان صحرایی برپا شده و از فردا به بیماران سرپایی خدمات ارائه می نماید.
دکتر رحمانی گفت: با توجه به مراجعه بیماران از شهرستان لردگان به بیمارستان بروجن و وجود امکانات و فضای مناسب در شهرستان لردگان برای ارائه خدمات و بستری بیماران به مردم شهرستان لردگان توصیه می شود در شهرستان خودشان خدمات را دریافت و از مراجعه به شهرستان بروجن خودداری نمایند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین، از بیماران در شهرستان های کوهرنگ و فارسان خواست، به بیمارستان سیدالشهدا فارسان مراجعه و از مراجعه به بیمارستان های مرکز استان خودداری نمایند چراکه به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان ها احتمال مواجه شدن با درب های بسته برای آنها وجود دارد.
دکتر رحمانی در ادامه ابراز امیدواری نمود، با پذیرش بیماران سرپایی در بیمارستان صحرایی از فردا بخشی از ترافیک بیماران در بیمارستان های مرکز استان را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: اگر شرایط با این روند پیش برود احتمال سخت تر شدن شرایط برای هم استانیان در روزهای آتی وجود دارد.
دکتر رحمانی گفت: کسانی که طی روزهای گذشته در مراسم های عروسی و عزا شرکت داشته اند، احتمال ابتلا آنهابه بیماری وجود دارد لذا شرایط خود مراقبتی را رعایت و مراودات خود با دیگران به حداقل برسانند.
وی یادآور شد، تشخیص بیماری و درمان خانمهای باردار سخت تر است لذا این افراد طی دو هفته جاری از منزل خارج نشوند و با افراد در معرض خطر یا مشکوک به بیماری مراوده نداشته باشند.
تعداد بازدید:
225
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal