مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۷
1400/05/13
چهل و پنجمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا تشکیل شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهل و پنجمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار و با حضور دادستان انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، ریاست و معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران تعدادی از شهرستان ها تشکیل شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه با محوریت تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، روند واکسیناسیون گروه هدف و بررسی راهکارهای کنترل و مدیریت موج پنجم شیوع بیماری کووید 19 روز سه شنبه 12 تیرماه 1400 در سالن اجتماعات شهید مردانی استانداری تشکیل شد.
وی تصریح کرد: در این جلسه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن ابراز نگرانی از ایجاد شرایط بحرانی در صورت تداوم وضعیت شیوع بیماری کرونا با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان، خواستار تعطیلی دو هفته ای اصناف، ادارات و اعمال محدودیت های شدید تردد شد.
به گفته وی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از تسریع روند واکسیناسیون گروه های هدف بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا خبر داد.
درخشان افزود: در چهل و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای استان چهارمحال و بختیاری با توجه به افزایش شدید میزان ابتلا به کرونا و احتمال وقوع شرایط بحرانی با تداوم چنین وضعیتی، بر تشدید نظارت ها، برخورد با متخلفین و اعمال محدودیت های کرونای بر اساس وضعیت رنگ بندی شهرستان ها تاکید شد.
به گفته وی همچنین در این جلسه مقرر گردید، فرمانداران شهرستان ها با تشکیل قرارگاه ها و کارگروه های ویژه مدیریت اپیدمی کووید 19، از تشکیل هرگونه تجمعاتی جلوگیری و گزارشات اقدامات انجام شده را ارائه نمایند.
درخشان افزود: از مردم نیز خواسته شد، ظرف 2 تا3 هفته آینده از برگزاری مراسم های عزا، عروسی، جشن و دورهمی ها خودداری نمایند.
وی گفت: در این جلسه مطرح شد، ترددهای بین استانی، بین شهری و حتی تردد بین روستاها با دقت و جدیت بیشتری کنترل و از ترددهای غیر ضروری ممانعت بعمل خواهد آمد.
درخشان اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص مراسم های عزاداری ماه محرم بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام می شود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهر های قرمز شامل هفت شغل خاص: رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها به صورت پذیرایی در فضای بسته ، تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر ، پاساژها و بازارهای سربسته، استخر های سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی، شهربازی و باغ وحش ها و نمایشگاه عمومی و تخصصی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
تعداد بازدید:
208
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal