مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1400/05/25
مهمترین فعالیت های کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به تشریح مهمترین اخبار فعالیت های کتابخانه مرکزی این دانشگاه از سال 1399 تا کنون پرداخت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: خرید و راه اندازی نرم افزار جدید کتابخانه با نام نرم افزار تحت وب آذرسا، راه اندازی بانک اطلاعاتی پایان نامه ها به منظور مشاهده و تورق متن پایان نامه های دانشگاه از ابتدا تا کنون برای اعضای کتابخانه از جمله این فعالیت ها است.
وی، تأمین اعتبار برای تجهیز و نوسازی  ساختمان کتابخانۀ مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س)، به روزرسانی مجموعه های کتابخانه های مراکز آموزشی و درمانی هاجر و کاشانی و دانشگاهی با آماده سازی و ارسال جدیدترین نسخه های کتاب فارسی و لاتین در حوزۀ پزشکی و پیراپزشکی و وجین حدود 3000 کتاب فارسی و لاتین از کتابخانه به منظور به روز رسانی مجموعه ها را از دیگر فعالیت های صورت گرفته برشمرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین طی این مدت ضمن خرید بالغ بر 2300 نسخه کتاب فارسی و لاتین برای کتابخانه های دانشگاهی و بیمارستانی و منابع کتابی برای رشته تازه تأسیس بهداشت حرفه ای خریداری شد.
دکتر صادقی، تهیه اعلان های آگاهی رسان، افزایش سقف بدهی برای کاربران، افزایش مدت زمان امانت کتاب، افزایش تعداد مدارک برای به امانت بردن، ارائۀ خدمات تمدید و رزرو به صورت تلفنی را از جمله اقدامات دوران کرونا برشمرد.
تعداد بازدید:
221
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal