مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/06/23
افزایش سه برابری ظرفیت پایگاه‌های‌تجمیعی‌ واکسیناسیون کرونا در بام ایران


وبدا؛ معاون بهداشتی‌ دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: تا تاریخ 31‌ شهریورماه‌ 1400، ظرفیت پایگاه‌های‌ تجمیعی واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری‌ به سه برابر افزایش‌ یافته‌ است‌.

به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت‌ چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعداد‌ پایگاه‌های تجمیعی‌ واکسیناسیون‌ کرونا در استان از 12 به 16 مرکز افزایش یافته است.

وی‌ با اشاره به افتتاح شانزدهمین‌ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 و دومین پایگاه مشترک با جمعیت هلال‌احمر‌ چهارمحال و بختیاری‌، افزود: این جمعیت‌ در گام‌ چهارم‌ طرح سپهبد‌ شهید حاج‌ قاسم سلیمانی به عنوان تیم‌های‌ نظارتی‌ و در‌ گام‌ پنجم‌ نیز در فرایند وا‌کسیناسیون‌ کرونا با مرکز بهداشت استان مشارکت دارند‌.

جزایری اضافه کرد: این پایگاه در سه شیفت صبح، عصر و شب با مشارکت نیروهای‌ آموزش دیده جمعیت هلال احمر استان، مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری‌ و شهرستان شهرکرد به منظور تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف اعلام شده فعالیت خواهد کرد‌.

وی اظهار داشت: در چهار روز گذشته، روزانه بالای 10 هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان تزریق شده‌ است و روز گذشته نیز این میزان به 20‌ هزار دُز تزریق رسیده است‌.

جزایری تصریح کرد: این آمار و ارقام نشان از استقبال خوب مردم از فرایند‌ واکسیناسیون کرونا و تامین‌ زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای این فرایند‌ در استان است‌.

وی با اشاره به وجود سه فرم‌ واکسن کرونا در پایگاه های واکسیناسیون‌، گفت: واکسن به میزان لازم در این پایگاه ها تامین‌ شده است و مردم می‌توانند‌ با انتخاب نوع واکسن خود علیه کرونا ایمن شوند‌.

جزایری بیان‌ کرد: شهروندان پس‌ از دریافت دُز اول واکسن خود، به هیچ عنوان در نوبت‌ دوم‌ دریافت واکسن کرونا تاخیری‌ ایجاد نکنند‌.

وی افزود: در روستاها و مناطق سخت‌گذر استان، افراد بالای 18 سال علیه کرونا واکسینه می‌شوند‌ اما در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، همچنان گروه‌های سنی در حال دریافت واکسن خود هستند.

جزایری اضافه کرد: تا تاریخ 31‌ شهریورماه‌ 1400، ظرفیت پایگاه‌های‌ تجمیعی واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری‌ به سه‌ برابر افزایش‌ یافته‌ است‌.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت‌نام‌ و دریافت نوبت واکسن کرونای‌ خود اقدام نمایند‌.

جزایری با اشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون کرونای‌ دانشجویان از دو روز قبل در استان، ادامه داد: استقبال خوبی در دانشگاه آزاد، دانشگاه شهرکرد و سایر دانشگاه ها از این‌ فرایند‌ صورت گرفته است که امیدواریم طی 10 روز آینده تمام دانشجویان چهارمحال و بختیاری را علیه این‌ بیماری واکسینه کنیم‌.

انتهای پیام/ع
تعداد بازدید:
146
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal