مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/06/24
پنجمین جلسه کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی برنامه استقرار و گسترش واکسیناسیون برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تشکیل پنجمین جلسه کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی برنامه استقرار و گسترش واکسیناسیون بصورت وبینار با حضور رئیس گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی و کارشناسان آموزش و روابط عمومی شبکه های 9گانه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه با محوریت تشریح روند واکسیناسیون گروه هدف و تسریع و تسهیل واکسیناسیون و ارائه گزارش اقدامات راهبردی آموزش همگانی در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بیست و سومین روز از شهریورماه 1400 در سالن اجتماعات مرکز بهداشت استان تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه با اشاره به تاکید وزارت بهداشت بر تداوم و تسریع روند واکسیناسیون کرونا بر ضرورت اطلاع رسانی هرچه بیشتر و ترغیب گروه های هدف برای دریافت واکسن تاکید شد.
درخشان افزود: مستند سازی اقدامات صورت گرفته بویژه در مناطق دور دست و عشایری استان از دیگر مباحث مورد تاکید در این جلسه بود.
رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه این جلسه با بیان اینکه همچنان موضوع آموزش و اطلاع رسانی در راس اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بشمار می رود افزود: راه اندازی و ارائه خدمات در غرفه های آموزش پایگاه های تجمیعی مورد تاکید است.
علیرضا شاقلیان به ظرفیت رابطین و سفیران سلامت در امر آموزش و اطلاع رسانی اشاره و افزود: باید از توانمندی های این قشر فعال برای اطلاع رسانی عمومی استفاده کرد.
وی گفت: گروه های مجازی حتی پس از ریشه کنی کرونا هم باید برای آموزش و اطلاع رسانی همچنان پابرجا و تقویت شوند.
وی افزود: باید از تبلیغات منفی در خصوص واکسیناسیون جلوگیری و از انتشار مطالب غیر معتبر و غیر علمی در فضا های مجازی خودداری کرد.
در ادامه این جلسه ضمن ارائه اقدامات صورت گرفته در راستای اهداف کمیته، مسئولین روابط عمومی برخی از شبکه ها به تشریح اقدامات صورت گرفته برای آموزش و اطلاع رسانی پرداختند.
تعداد بازدید:
122
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal