مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/06/25
اهدای 20 کپسول اکسیژن 40 لیتری از سوی شرکت فولاد تاراز به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اهدای 20 کپسول اکسیژن 40 لیتری از سوی شرکت فولاد تاراز به این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این تعداد کپسول اکسیژن به ارزش حدود یک و نیم میلیارد ریال با همت پرسنل زحمتکش شرکت فولاد تاراز تهیه و جهت توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان های استان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیست و چهارمین روز از شهریورماه طی مراسمی با حضور مدیر ارشد، مشاوران مدیر عامل و مدیران خرید و روابط عمومی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا شد.
وی تصریح کرد: مدیر ارشد شرکت فولاد تاراز در دیدار با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه، حمایت از کادر درمان در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا بعنوان یک وظیفه اجتماعی است افزود: در راستای انجام این رسالت، شرکت پیش از این نیز با اهدای 6 دستگاه مانیتورینگ قلب با کلیه تجهیزات به ارزش بیش از دو و نیم میلیارد ریال و پخش 10 هزار ماسک در مناطق کمتر برخوردار استان، در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا به میدان آمده است.
به گفته وی، در ادامه حسین زاده از زحمات تمامی پرسنل و کادر درمان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا و همکاری این مجموعه برای واکسیناسیون کارکنان شرکت تقدیر نمود.
درخشان گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز با بیان اینکه همراهی و همدلی مردم و بویژه فعالین عرصه های تولید و اقتصاد برای تامین اقلام و تجهیزات پزشکی برای رفع کمبودها در مراکز درمانی و رفع دغدغه مندی آنها در خصوص کمبود تجهیزات برای ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران آن هم در شرایطی که از شیوع بیماری حدود 18 ماه می گذرد موجب دلگرمی و انگیزه این عزیزان برای خدمت بیشتر می شود.
به گفته وی، دکتر شیرانی افزود: حمایت اقشار مختلف از کادر درمان نه تنها موجب انگیزه بیشتر آنها برای خدمت ، بلکه موجب تامین دستگاه و تجهیزات حیاتی برای درمان بیماران کرونایی و پس از اتمام این بحران، کمک شایان به حوزه درمان در صورت بروز حوادث می شود.
تعداد بازدید:
169
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal