مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/06/28
خروج تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز کرونایی

ویدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال تداوم روند نزولی شیوع بیماری کرونا، تمامی شهرستان های این استان از وضعیت قرمز خارج شدند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: بجز شهرستان های کوهرنگ و خانمیرزا که بلحاظ میزان شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارند، وضعیت سایر شهرستان ها نارنجی است.
دکتر شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در بیست و هفتمین روز از شهریور ماه سال 1400 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 855 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 105 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 173 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 32 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی افزود: هم اکنون 434 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 372 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز️ تأسف از اینکه، طی 24 ساعت گذشته 8 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1518 نفر اعلام کرد.
دکتر شیرانی گفت: هم اکنون 53 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
216
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal