مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/07/01
افتتاح 12 پروژه مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد با صرف اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان

وبدا؛ رئیس مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس پروژه های آماده بهره برداری این مرکز با صرف اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
به گزارش وبدا؛ دکتر احمد رئیسی افزود: بازسازی کامل و تجهیز اتاق عمل مرکز به مساحت 400 مترمربع با اعتباری بالغ بر4 میلیارد و 500 میلیون تومان واحداث وتجهیز واحد برونکوسکوپی وتست های تنفسی با مساحت 150 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 مییلیون تومان از جمله پروژه های افتتاحی است.
وی تصریح کرد: همچنین نمازخانه و وضوخانه مرکز به مساحت 140 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
دکتر رئیسی در ادامه از احداث داروخانه مرکز با مساحت 50 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: ضمن بازسازی و تجهیز کلاس آموزشی گروه قلب، واحد ایر مرکزی با صرف اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان احداث شد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد گفت: بازسازی دفتر گروه روانپزشکی نیز با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در سی و یکمین روز از شهریورماه 1400 و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این مرکز به بهره برداری رسید.
دکتر رئیسی از بهره برداری از پروژه استفاده از آب خروجی دستگاه‌های RO جهت استفاده واحد لندری مرکز خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه، ضمن صرفه‌جویی در مصرف روزانه 7 هزار لیتر آب، سالانه در مصرف 2 میلیون و 555 هزار لیتر اب صرفه جویی می شود.
وی اعتبار هزینه شده جهت بهره برداری از این پروژه را یکصد میلیون تومان اعلام کرد.
وی گفت: بهره برداری از آسانسور شماره 1 و عملیات راه اندازی آسانسور شماره 2بلوک سی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان، آسفالت محوطه مرکز با جلب همکاری شهرداری شهرکرد و شرکت ورق فولاد استان با متراژ 4 هزار متر مربع، بازسازی اتاق های طبقه همکف ساختمان اداری با صرف اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان و مشارکت در بازسازی کتابخانه مرکز با اعتبار 50 میلیون تومان از دیگر پروژه های بهره برداری شده در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد به مناسبت گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس می باشد.
تعداد بازدید:
201
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal