مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/07/06
کرونا در چهارمحال و بختیاری جان 5 بیمار رو گرفت و 717 نفر را راهی مراکز درمانی کرد

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در پنجمین روز از مهرماه 1400 اظهار داشت: متاسفانه در شبانه روز گذشته نیز، کرونا جان 5 بیمار را در این استان گرفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: با ثبت 5 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 1559 نفر رسید.
وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 717 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 129 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 168 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 43 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی افزود: هم اکنون 335 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 260 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی ️گفت: هم اکنون 47 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از انجام 217 هزار و 769 نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: در مجموع ابتلای قطعی 77 هزار و 399 نفر به این بیماری از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در استان به ثبت رسیده است.
دکتر شیرانی در پایان یادآور شد، هم اکنون شهرستان‌های سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد و وضعیت سایر شهرستان های استان نارنجی است.
تعداد بازدید:
181
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal