مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/07/08
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

وبدا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی بویژه اعضای هیئت علمی، اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر مجید شیرانی آمده است؛ اکنون که در آستانه آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن، آغاز سال علم آموزی جدید و شروع ماه مهر هستیم، شروع سال تحصیلی جدید را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان علم و دانش، عشق و محبت و حضور دوباره در سنگر مقدس تعلیم و تربیت است را به تمامی اساتید ارجمند و فرهیخته، کارمندان گرامی و پرتلاش و دانشجویان، این جویندگان دانش و معرفت تبریک عرض می نمایم.
وی افزود: سال تحصیلی جدید را با شرایط خاص در حالی آغاز می‌کنیم که جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهیان با الهام از اربعین حسینی، همراه و همگام با ملت آزاده و سربلند ایران با اراده‌ای استوار در مسیر ظلم‌ستیزی، حق‌طلبی و اصلاح‌گری گام بر می‌دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: اینک پس از دو سال نبرد با ویروس منحوس کرونا و به دنبال آن تعطیلی آموزش حضوری، آغاز سال تحصیلی جدید را در حالی جشن می گیریم که تمامی مسئولان دانشگاه سعی دارند با فراهم کردن شرایط لازم، آموزش های مجازی یا حضوری را با رعایت دقیق پروتکل های حفاظتی و بهداشتی با اولویت تندرستی و سلامتی به نحو احسن ارائه دهند.
وی با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی به عنوان سفیران سلامت جامعه باید در توسعه و ترویج فرهنگ سلامت، مسؤولیت اجتماعی خویش را بیش از پیش ایفا نمایند گفت: اینجانب با تبریک سال تحصیلی 1400 – 1401 و با آرزوی این که سال تحصیلی جدید سالی سرشار از امید، نشاط، تفاهم، همدلی، هم‌زبانی، مشارکت و تعاون، قانون‌گرایی و ارزش‌مداری باشد.
شیرانی اظهار داشت: در طلیعه مهرماه که هم‌زمان با «هفته دفاع مقدس» است، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های جامعه علوم پزشکی را در دوران دفاع مقدس گرامی داشته و از مقام والای «شهدای عرصه سلامت» تجلیل می نماییم.
دکتر شیرانی افزود: از خداوند متعال خواستارم که سال تحصیلی جدید را برای جامعه دانشگاهی و عموم، سالی قرین با سلامتی، موفقیت و پیروزی‌های چشمگیر در عرصه‌ های مختلف علم و دانش قرار دهد.
تعداد بازدید:
297
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal