مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/07/08
رونمایی از تمثال سه شهید دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

وبدا؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،از تمثال سه شهید دانشگاه علوم‌ پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهامحال و بختیاری رونمایی شد.
به گزارش وبدا، در هفتمین روز از مهرماه 1400 همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از تمثال سه شهید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حماسه های تاریخی هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت با حضور جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.
دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آیین گفت: در این تمثال، رشید ضیایی شهید دوران جنگ تحمیلی، محمدحسن قاسمی شهید مدافع حرم و دکتر نورمند شهیده مدافع سلامت در کنار هم به نمایش گذاشته است که به عنوان تجلی گر آرمان های ایثارگران بار معنایی و مفهوم زیادی را به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه طراحی و تولید این تمثال از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه اجرایی شده افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از معدود دانشگاه های سطح کشور و وزارت بهداشت است که در هر سه حماسه تاریخی، نقش آفرین و دانشجوی شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
دکتر شیرانی در ادامه افزود: امروز یاد و خاطر شهدا را گرامی می داریم تا شخصیت، روش و منش ایثارگران فداکار به عنوان آرمان و ارزش های انقلاب برای آباد کردن مملکت ایران اسلامی نهادینه گردد.
وی اضافه کرد: حال همه در جایگاه های مختلف اجتماعی، سیاسی و ... موظفیم پای این آرمان ها و ارزش های مقدس بایستیم و در اشاعه و ترویج آن بکوشیم.
دکتر شیرانی اظهارداشت: در جامعه بویژه افراد در امر خدمات رسانی باید به دور از خودبینی و خودخواهی، همراه با مردمداری و مهرورزی برای سربلندی کشور نقش آفرین باشیم.
شایان ذکر است، اهدای تندیس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در مجتمع آموزشی رحمتیه حسن ختام این برنامه بود.
تعداد بازدید:
461
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal