مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/07/13
فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر تسلیت باد
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن دهة آخر ماه صفر، ایام حزن انگیز و غمبار تاریخ اسلام را تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا در این پیام با اشاره به سخن امام رضا علیه السلام به نقل از پیامبر صلی الله علیه و آله "نزدیکترین شما به من از نظر مقام در روز قیامت،خوش خلقترین شما و کسی است که در مورد خانواده خود خوش رفتار باشد" اظهار داشت: دهة آخر ماه صفر از ایام حزن انگیز و غمبار تاریخ اسلام است. دهه ای که با اربعین حسینی آغاز می شود و با شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به پایان می رسد.
وی افزود: در بیست و هشتم ماه صفر وجود حضرت ختمی مرتب رسول مکرّم اسلام که رحمت عالمیان است به عالم قدسی پر می کشد، سبط اکبر پیامبر و سید جوانان بهشت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با زهر جفا به شهادت می رسد و در آخر این ماه نیز غریب طوس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به دست یکی از بدترین خلق خدا از خاندان عباسی به شهادت می رسد.
حجت الاسلام دکتر صغیرا خاطرنشان کرد: در این ایام که قلب تنها باقیماندة حجت خدا، حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مالامال از حزن و اندوه است برای فرج آن حضرت دعا نموده و همراه با عزیز زهرا به سوگ خاندان اهل بیت عصمت و طهارت می نشینیم. از خداوند متعال می خواهم اسم همة ما را در زمرة عزاداران واقعی اهل بیت قرار دهد و به ما توفیق دهد با اعمال صالح و اخلاق پسندیده در مسیر رضایت آن بزرگواران گام برداریم.
وی در پایان فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم، شهادت امام حسن مجتبی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به همة مردم عزیز، عموم دانشگاهیان به ویژه اساتید، دانشجویان، کادر درمان و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تسلیت عرض کرد و از خداوند سلامتی و به روزی برای همة همکاران خواستار شد.
تعداد بازدید:
265
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal