مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/08/06
فراخوان طرح های تحقیقاتی دانشجویی تا سقف هزینه 70 میلیون ریال/ شورای مرکزی و مجمع عمومی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه عضو جدید می پذیرد

وبدا؛ سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اعلام فراخوان طرح های تحقیقاتی دانشجویی تا سقف هزینه 70 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهدی قطره با اعلام این خبر افزود: مطابق مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه، کمیته تحقیقات دانشجویی فراخوان شرکت در طرح های تحقیقاتی تا سقف هزینه 70 میلیون ریال را برگزار می نماید.
وی، مهلت شرکت در این فراخوان را یکم لغایت 30 آبان ماه 1400 اعلام و افزود: در هر فراخوان حداکثر 5 طرح تحقیقاتی پذیرفته خواهد شد.
دکتر قطره گفت: خروجی مورد انتظار طرح های پذیرفته شده در این فراخوان، انتشار حداقل یک مقاله با نمایه اسکوپوس برای هر طرح می باشد.
وی همچنین یادآور شد، پرداخت هزینه طرح های پذیرفته شده 50 درصد پس از عقد قرارداد و 50 درصد پس از انتشار مقاله می باشد.
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، درج افیلییشن کمیته تحقیقات دانشجویی در مقالات انتشار یافته را الزامی دانست و از کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، دکترای تخصصی (Ph.D علوم پایه و بالینی) جهت شرکت در این فراخوان دعوت به عمل آورد.
به گفته وی، طرح های تحقیقاتی می بایست در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه پژوهشیار به کمیته تحقیقات دانشجویی ارسال شود.
دکتر قطره در ادامه از اعلام فراخوان عضویت در شورای مرکزی و مجمع عمومی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه خبر داد و افزود: مهلت شرکت در فراخوان 5 لغایت 20 آبان ماه سال 1400 می باشد.
وی گفت: دانشجویان علاقه مند به عضویت در شورای مرکزی و مجمع عمومی کمیته تحقیقات دانشجویی، رزومه پژوهشی (مطابق فرم بارگزاری شده در سایت کمیته تحقیقات دانشجویی) و انگیزه شرکت خود را به دفتر اصلی کمیته تحقیقات دانشجویی واقع در ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه، تحویل داده و یا به آدرس ایمیل کمیته تحقیقات دانشجویی srcskums2019@gmail.com  ارسال نمایند.
دکتر قطره، مهلت بررسی رزومه متقاضیان را 20 لغایت 30 آبان ماه جاری اعلام و اظهار داشت: مصاحبه با متقاضیان: 1 لغایت 10 آذرماه سال 1400 انجام و 12 اذرماه سال جاری اسامی اعلام می شود.
دکتر قطره در پایان گفت: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر کمیته تحقیقات دانشجویی به شماره تلفن: 33349508 تماس حاصل نمایند.
تعداد بازدید:
185
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal