مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1400/08/08
چهارمحال و بختیاری الگوی کشوری در شاخص‌های مرتبط با اورژانس و مدیریت حوادث


وبدا، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: چهارمحال و بختیاری به عنوان یک الگو در همه شاخص‌های مرتبط با اورژانس و مدیریت حوادث در کشور مطرح است.

به گزارش وبدا، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر به بام ایران و در نشست بررسی مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی چهارمحال و بختیاری از فعالیت نیرو‌های جوان و توانمند در مرکز مدیریت حوادث و اورژانس این استان تقدیر کرد و افزود: وضعیت پایگاه‌های اورژانس 115 و همچنین اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به لحاظ زیر ساخت‌های مناسب و استاندار‌های مورد نظر مطلوب ارزیابی شده است.
وی اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های پایگاه‌های اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری مناسب و با رعایت شاخص‌های استاندارد، قابل استناد برای سایر استانهاست.
دکترمیعاد فر با اشاره به این باور که موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر با حمایت‌ها و پشتیبانی ها، از تلاش و همت ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به منظور ایجاد تغییرات، ساماندهی و توسعه متناسب، متوازن و همه جانبه در تمامی قسمت‌ها به ویژه فوریت‌های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.
وی ادامه‌داد: تجارب موفق دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد باید به سایر دانشگاه‌های کشور منتقل گردد.
دکترمیعادفر ادامه داد: این استان در شرایط کنونی شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی و گاهاً بی‌پولی، ثابت کرد می‌توان تغییر و بهبودی ایجاد کرد، و استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یک الگو در کشور در همه شاخص‌های مرتبط با اورژانس و مدیریت حوادث برای سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح است.
وی در ادامه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد همچنین به لحاظ به روز بودن پرداختی‌ها و رسیدگی به مطالبات نیرو‌ها جزو بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور ارزیابی کرد.
دکترمیعادفر به بررسی چالش‌های موجود نیز پرداخت و گفت: تکمیل و بهره برداری از ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و اورژانس 115 استان چهارمحال و بختیاری باید در اولویت قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هیئت رئیسه برای برطرف کردن برخی از مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکترمیعادفر توسعه فعالیت‌ها در قالب طرح 247 و مسیله مربوط به سوله و آشیانه اورژانس هوایی بالگرد را از دیگر چالش‌های موجود عنوان کرد و افزود: استفاده از اورژانس هوایی به منظور افزایش سرعت در عملیات خدمات رسانی و مدیریت بحران‌ها انجام می‌شود.
دکترمیعاد فر با تاکید بر توسعه آشیانه اورژانس هوایی اعلام کرد: هر پرواز بالگرد اورژانس بیش از 100 میلیون تومان هزینه به دنبال دارد که برای ارائه خدمات ارزشمند به بیماران نیازمند واقعی الزامی است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها در شرایط بحران افزود: فعالیت هر پایگاه مستلزم فعالیت یک دستگاه اورژانس است و برای ارائه خدمات بهتر، راه اندازی اتوبوس آمبولانس در امدادرسانی به حوادث دسته جمعی الزامی است.
رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین در پایان برای کمک به فرزندان شهدای اورژانس چهارمحال و بختیاری از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تاکید کرد.
تعداد بازدید:
584
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:10
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal