مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/08/12
حدود 80 درصد جمعیت هدف در چهارمحال و بختیاری دز اول و 55 درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ،حدود 80 درصد جمعیت هدف در استان دز اول و 55 درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری افزود: پیش بینی می شود، طی سی روز آتی در دز اول واکسن کرونا به پوشش 80 درصدی و در دز دوم به 70 درصد برسیم.
وی در ادامه به تداوم روند واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان اشاره و گفت: برای این گروه سنی هم اکنون واکسن سینوفارم و پاستو‌ کووک‌ تزریق می شود.
وی در ادامه از فراهم شدن امکان تزریق واکسن پاستو‌ کووک‌ برای گروه سنی بالای 18 سال از امروز در استان خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در یازدهمین روز از آبان ماه سال 1400 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 948 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 98 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، 24 ساعت گذشته نتیجه تست 170 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 29 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
جزایری افزود: هم اکنون 233 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 184 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز تأسف از اینکه️، طی 24 ساعت گذشته 3 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1669 نفر اعلام کرد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون 30 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
172
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal