مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/08/25
مراجعه 563 بیمار کرونایی به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در بیست و چهارمین روز از آبان ماه سال 1400 در این استان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 563 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 76 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 84 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 25 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
به گفته وی، هم اکنون 179 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 131 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز تأسف از اینکه، طی 24 ساعت گذشته 4 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1704 نفر اعلام کرد.
جزایری افزود: هم اکنون 18 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وی در ادامه با اشاره به انجام 245 هزار و 953 نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتلای قطعی 85 هزار و 444 نفر به این بیماری در استان خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های بروجن، شهرکرد، فارسان و لردگان نارنجی و شهرستان های اردل، بن، سامان، کیار، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد هستند.
تعداد بازدید:
230
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal