مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/08/28
ویژه برنامه های بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج

وبدا؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.
به گزارش وبدا، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری بسیج با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بسیج پاره تن مردم است اظهار داشت: بسیج درهرعرصه ای باعث رشد، موفقیت، شکوفایی و پیشرفت شده است و رمز موفقیت آن مکتبی بودن، ولایتمداری، اخلاص و ایثار و ازخودگذشتگی است.
وی در تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت هفته مبارک بسیج از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تشدید فعالیت تیم های مراقبتی،حمایتی و نظارتی در طرح محله محور شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون عمومی با همکاری تیم های شهید رهنمون در مناطق کمتر برخوردار از جمله این برنامه هاست.
سرهنگ پاسدار کبیری گفت: همچنین اعزام بیش از 25 تیم آموزشی بهداشتی، درمانی عمومی و تخصصی به مناطق کمتربرخوردار و صعب العبور استان شامل تخصص های مختلف به همراه تیم های واکسیناسیون کووید19 و برپای ایستگاه های سلامت، سنجش سلامت ، غربالگری و بیماریابی کرونا بویژه در میعادگاه های نماز جمعه همزمان با هفته بسیج از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اجرا می شود.
وی، تقدیر و تکریم از فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای سلامت استان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام و اضافه کرد: دیدار اعضای تیم های بهداشتی و درمانی عمومی بسیج جامعه پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا نیز در هفته بسیج انجام می پذیرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تیم های روانپزشکی، تخصصی ارتوپدی، چشم پزشکی و زنان و مامایی برای معاینه و درمان بیماران در زندان شهرکرد حضور خواهند یافت.
شایان ذکر است: امسال برنامه های گرامیداشت هفته بسیج از روز شنبه 29 آبان ماه تا 5 آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می گردد.
تعداد بازدید:
348
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal