مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/09/02
جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تشکیل جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در نخستین روز از آذرماه 1400 با حضور ریاست، معاونین درمان، توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و روسا و نمایندگانی از دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمان بویژه پرستاران خدوم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بر لزوم برگزاری مراسمی هر چه باشکوه‌تر و تجلیل از مقام شامخ پرستاران تاکید شد.
درخشان گفت: همچنین با تشکیل 4 کمیته و تعیین مسئولین و اعضای هر کمیته، مسئولیت پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای اجرای پیشنهادات مطرح شده در این جلسه به مسئولین کمیته های مربوطه واگذار شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جلب مشارکت سایر ارگان ها بویژه بانک ها، خیرین و ارگان های خدماتی برای تهیه بسته های حمایتی از پرستاران از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که نمایندگان دستگاه های حاضر در این جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی نمودند.
تعداد بازدید:
268
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal