مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/09/06
بخش آندوسکوپی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد افتتاح شد

وبدا؛ مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، از افتتاح بخش آندوسکوپی این پلی کلینیک همزمان با پنجمین روز از هفته مبارک بسیج خبر داد.
به گزارش وبدا؛ کوروش قربانپور افزود: این بخش در سومین روز از آذرماه 1400 با حضور ریاست، معاونین درمان و توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی با اشاره به نیاز مبرم مردم استان به ارائه خدمات آندوسکوپی در بخش سرپایی افزود: با ارائه خدمات آندوسکوپی و کولونوسکوپی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد بخش زیادی از مراجعات و بستری های بیمارستانی برای دریافت این خدمت کاهش می یابد.
قربانپور دریافت خدمت تخصصی آندوسکوپی با یک پنجم هزینه بخش خصوصی، تسریع در روند نوبت دهی و درمان بیماران گوارشی را از مزایای راه اندازی بخش آندوسکوپی برشمرد و افزود: در حال حاضر امکان ارائه این خدمت در شیف عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه فراهم گردیده است.
مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، در ادامه از ارائه ماهانه بیش از 25 هزار خدمت ویزیت و بیش از 10 هزار خدمت پاراکلینیک شامل: آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، ENT، تراکم استخوان، اکو ، تست ورزش و نوار قلب در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد خبر داد.
وی با اشاره به تامین دستگاه های پیشرفته و مجهز تست ورزش، دستگاه های بیو شیمی، سدیم و پتاسم طی ماه های اخیر در این پلی کلینیک از همکاری ریاست، معاون درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه تقدیر نمود.
تعداد بازدید:
309
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal