مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/09/13
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جهانی داوطلب


وبدا؛ رئیس دانشگاه علم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن 14 آذرماه روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمده است:
در عصر حاضر، میزان مشارکت جوامع در برنامه‌های دولت‌ها، یکی از شاخص‌های موفقیت در روند توسعه و پیشرفت کشورها محسوب می‌گردد. عرصه سلامت، به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با همه اقشار اجتماع و سایر بخشهای خدمات‌رسانی اجتماعی دارد، همواره نیازمند مشارکتهای مردمی و داوطلبانه است. داوطلبان (voluntree) بدون دریافت هیچگونه حق‌الزحمه و ما‌به‌ازای مادی، وقت، توان بدنی و امکانات مالی خود را صرف خدمات مورد نیاز همنوعان می‌کنند. مشارکت این گروه از افراد به دلیل ارتباط با مردم از یک سو و متصدیان و دست‌اندرکاران نظام سلامت از سوی دیگر، ابزار قدرتمند و موثری برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ارتقای سطح بهداشت جامعه به شمار می‌رود.
در دوران پاندمی کووید 19 که جامعه جهانی با مشکلی فراگیر و توانفرسا مواجه گردیده و توان سیستم‌های دولتی از جوابگویی برای مقابله با این بیماری نوپدید و تبعات و عوارض آن عاجز مانده است، داوطلبان سلامت اعم از افراد، هیات‌ها و تشکل‌های خودجوش مردمی، سمن‌ها و ساختارهای خدمت‌رسان عمومی از قبیل بسیج مستضعفین و هلال احمر بخش عظیمی از توان کشور برای مقابله با این بیماری منحوس را تشکیل داده‌اند. از گندزدایی اماکن عمومی تا پیگیری موارد بیماری، غربالگری و در نهایت، در نهضت عظیم واکسیناسیون علیه کووید 19 آثار مثبت خدمات این عزیزان به چشم می‌خورد.
در سالروز جهانی داوطلبان (5 دسامبر) مصادف با 14 آذرماه سال جاری که با شعار مشارکت همه‌جانبه جامعه «کلید طلایی» کنترل همه‌گیری بیماری کووید19 گرامی داشته می‌شود، زحمات کلیه داوطلبان عرصه سلامت در تمامی سطوح و عرصه‌های خدمت را ارج نهاده و برای آنان آرزوی تندرستی و توفیق الهی دارم. امید آنکه دانشگاه علوم پزشکی همچنان از همیاری و همراهی این بزرگواران بهره‌مند باشد.

دکتر مجید شیرانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/ع
تعداد بازدید:
155
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal