مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/09/14
هم اکنون دوهزار و 700 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل و تاکنون 11 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند
هم اکنون دو
وبدا؛ مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون دو هزار و 743 دانشجو در این دانشجو مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد یکهزار و 630 دانشجو دختر و مابقی پسر هستند.
به گزارش وبدا؛ دکتر جعفر مقدسی افزود: این دانشجویان در 7 دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی شهرکرد، پرستاری بروجن، بهداشت، پیراپزشکی، دندانپزشکی و فناوری های نوین مشغول به تحصیل هستند.
وی، تعداد رشته و مقاطع تحصیلی این دانشگاه را به ترتیب 40 رشته و 8 مقطع شامل: کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی PHD ، دکتری عمومی، دکتر یتخصصی بالینی و دکتری تخصصی پژوهشی برشمرد.
دکتر مقدسی در ادامه تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را 267 نفر شامل: 9 استاد، 43 دانشیار، 186 استادیار و 29 مربی اعلام کرد.
به گفته وی، تا کنون 11هزار و 778 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و درصد بالایی از این دانشجویان موفق به راه یابی به مقاطع بالاتر تحصیلی شده اند.
تعداد بازدید:
167
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal