مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/09/16
جشن گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جشن گرامیداشت روز پرستار و آئین تجلیل از پرستاران برگزیده استانی و کشوری همزمان با نخستین روز از هفته پرستار (17 لغایت 23 آذرماه) برگزار می شود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این مراسم روز چهارشنبه با دعوت از مقامات استانی، ریاست و معاونین دانشگاه، جمعی از روسا و مدیران مراکز درمانی استان و با دعوت از پرستاران برگزیده در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه برگزار می شود.
به گفته وی، پیش از این مراسم، شرکت کنندگان راس ساعت 8:30 صبح با حضور در محل گلزار شهدای گمنام مجتمع رحمتیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گل و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی خواهند داشت.
وی تصریح کرد: مراسم جشن ساعت 9 آغاز و ضمن بهره مندی از سخنان تعدادی از مدعوین، اجرای برنامه های شاد و به یاد ماندنی، از پرستاران برگزیده تجلیل بعمل خواهد آمد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از پیش بینی برنامه های تجلیل و جشن بصورت متمرکز در شهرستان های استان طی روزهای هفته پرستار خبر داد و افزود: سعی شده است با اجرای برنامه های متنوع و فضا سازی مناسب بنحو شایسته از خدمات ارزنده وجانفشای های جامعه پرستاری استان، بویژه در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا تقدیر بعمل آید.
وی در ادامه به برگزاری عصر شعر وخاطره به مناسبت روز پرستار در شهرکرد با همکاری بنیاد نخبگان وحوزه هنری اشاره داشت و افزود: امسال برنامه های مختلف از جمله برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت خدمات جامعه پرستاری بویژه در اپیدمی کووید 19 با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و دیگر دستگاه ها و ارگان های از جمله شهرداری ها برگزار می شود.
تعداد بازدید:
227
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal