مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/09/16
روز پرستار بر منادیان‌ ایمان‌ و انسانیت گرامی باد


وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم‌ رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در پیامی ولادت حضرت زینب کبری و روز‌ پرستار را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمده است؛

پنجم جمادی الاولی، روز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورائی پس از شهادت اباعبدالله الحسین(ع) زینب کبری(س) و روز پرستار است. بی‌تردید شخصیت نورانی، بلند و ارزشمند ایشان در کنار صبر، ایثار، ایستادگی، مقاومت و تحمل سختی‌ها و مصائب، الگوی بی‌نظیری برای گام نهادن در مسیر تعالی و اخلاص است.

پرستاران فرشتگان سپید قامتی هستند که با مهربانی و لطف در سخت ترین لحظات بیماری و درد، التیام بخش تن های رنجورند و مایه آرامش و آسایش بیماران، تا آنکه دوباره گوهر سلامتی را بازستانند و شکرگزار خدای رحمان گردند.

اینجانب میلاد بزرگ بانوی صبر و استقامت، اسوه نیکی ها و دل های زخم دیده، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به یکایک پرستاران و منادیان ایمان و انسانیت، به ویژه خانواده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال سلامتی و موفقیت تمامی آنان را مسئلت می نمایم .

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین دکتر‌ صغیرا‌

مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم‌‌‌ رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

انتهای‌ پیام/ع
تعداد بازدید:
111
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal