مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/09/18
تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر حل مشکل تبعیض در استخدام ، به کار گیری و پرداخت ها

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در جشن روز پرستار و آئین تجلیل از پرستاران برگزیده کشوری و دانشگاهی ضمن تقدیر از تلاش های بی دریغ کادر درمان بویژه پرستاران اظهار داشت: پرستاران در مدت شیوع بیماری کرونا ثابت کردند که به چه درجه ای از بلوغ فکری، تعهد حرفه ای رسیده و چه قلب های بزرگی برای خدمت به مردم این مرز و بوم می تپد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: حتی تصور ارائه خدمت در یک شیفت کاری طولانی مدت در شرایطی سخت و دلهوره آور با پوششی خاص و خسته کننده، سخت است.
وی با اشاره به مشغله های خاص شغل پرستاری گفت: در حوزه پرستاری اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است که قسمتی از آن توسط خود این عزیزان و نتیجه نحوه عملکردشان در شرایط سخت کرونایی بود که خوشبختانه این با ایثاری که از خود نشان دادند به خوبی توانستند برای خود اعتبار و اعتماد کسب نمایند.
وی با اشاره به خدمات و فداکاری های پرستاران در امر مدیریت اپیدمی کووید 19 طی این مدت افزود: جامعه و حاکمیت باید امتیاز زیادی برای پرستاران قائل شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: در جوامع پیشرفته و متمدن مسیر به گونه ای است که باید یک نیاز احساس و تبلیغ شود و توسط متخصصان، کارشناسان و مدیران میانی تبیین شود و از سوی عموم مردم جامعه مورد مطالبه قرار بگیرد و توسط سیاستگذاران اصلی تسهیل، قانونگذاری و سپس اجرایی شود.
وی گفت: وضعیت استخدام در جایی که وابسته با سلامت جامعه است و مهمترین مسئله، مسئله جان و سلامت مردم است و کار تخصصی و ارزشمند است، قرار نیست کسانی که کار مشابه انجام می دهند وضعیت استخدام و دریافتیشان متفاوت باشد.
دکتر شیرانی در ادامه، این امر را موجب بی انگیزگی نیروهای پرستاری دانست و از اصحاب رسانه و پرستاران خواست با مطالبه گری خواهان حل مشکل تبعیض در استخدام، به کار گیری نیروها و پرداخت ها شوند.
دکتر شیرانی، تعرفه گذاری خدمات پرستاری را از دیگر مطلبات پرستاران برشمرد و افزود: کار پرستاری باید ارزش گذاری شود که این امر نیز در حال پیگیری است.
وی در پایان به تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برای پرداخت کارانه پرستاران اشاره داشت و افزود: تا اوایل هفته آتی سعی می شود بخش کوچکی از کارانه این عزیزان پرداخت شود.
گفتنی است، جشن روز پرستار در هفدهمین روز از آذرماه با حضور مقامات استانی و دانشگاهی در مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
229
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal