مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/09/18
روزشمار هفته پرستار در سال 1400 اعلام شد


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد روز شمار هفته پرستار در سال 1400 را اعلام کرد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان در نشست گرامیداشت روز پرستار مصادف با 19 آذرماه سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) شعار روز پرستار در سال 1400 را "تامین حقوق مردم، رفع موانع خدمتی، ارتقای سلامت جامعه" اعلام کرد.
وی افزود: اولین روز هفته پرستار چهارشنبه 17 آذرماه به عنوان "پرستاری؛ بصیرت حرفهای تجدید میثاق با امام و رهبری" و دومین روز آن پنجشنبه 18 آذرماه با عنوان "حقوق مردم، پرستاری جامعه نگر" نامگذاری شده است.
درخشان ادامه داد: عناوین روز های سوم و چهارم این هفته جمعه و شنبه 19 و 20 آذرماه به ترتیب "جهاد،معنویت، شهدای مدافع سلامت" و "پرستاری؛ کرامت حرفه ای" تعیین شده است.
وی یادآور شد: همچنین پنجمین روز این هفته یکشنبه 21 آذرماه تحت عنوان "مردم، پرستاری، مسئولین " و ششمین روز دوشنبه22 آذرماه با عنوان "پرستاری؛ یک قرن خدمات علمی" نامگذاری شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان عنوان آخرین روز هفته پرستار را سه شنبه 23 آذرماه "پرستاری؛ تندرستی و نشاط اجتماعی" اعلام کرد.
درخشان خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت این هفته همچون گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد و تجلیل از پرستاران برگزیده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همزمان با سراسرکشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.
تعداد بازدید:
181
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal