مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/09/22
درخشش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از موفقیت این دانشگاه در کسب عنوان غرفه برتر در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی با اعلام این خبر افزود: هر ساله نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری مراکز آموزش عالی و دستگاه های اجرایی استان توسط ستاد استانی هفته پژوهش برگزار می شود.
وی تصریح کرد: درمتن لوح سپاسی که به امضای دکتر اسماعیل پیر علی دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و رئیس پارک علم و فناوری استان به همین مناسبت به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا شد خطاب به دکتر شیرانی آمده است، حضور ارزشمند آن مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش،‌ فناوری و فن بازار چهارمحال و بختیاری که به یقین اقدامی موثر و توسعه مبتنی بر علم و فناوری است را گرامی می داریم.
نظر به اینکه برابر ارزیابی صورت گرفته غرفه آن دانشگاه با کسب امتیاز عالی به عنوان غرفه برتر در میان دانشگاه های استان انتخاب گردید، ضمن عرض تبریک، توفیقات بیشتر آن مجموعه را از ایزد متعال خواستاریم.
تعداد بازدید:
251
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal