مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/09/23
تجلیل از ده پژوهشگر و فن آور برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ده پژوهشگر و فن آور برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل بعمل آمد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی با اعلام این خبر افزود: خانم ها: دکتر ثریا قاسمی از گروه علوم پایه، دکتر لیلا محمودنیا از گروه علوم بالینی ، سمیرا صنمی از دانشجویان این دانشگاه از جمله ده پژوهشگر و فن آور برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هستند که در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گفته وی، دکتر محمد حسن ارجمند (پژوهشگر برتر کارشناسان) دکتر آزاده ایزدیاری آغمیونی و داریوش قلی پور مفرد دشتکی(فناوران برتر استانی)، دکتر علی حسن پور دهکردی و دکتر اکبر سلیمانی بابادی(فناوران برتر حوزه کووید19 ) نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
دکتر صادقی گفت: دکتر ثریا قاسمی نیز با ارائه مقاله با موضوع کووید 19 موفق به کسب عنوان برتر بیست و دومین جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری شد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: دکتر عبدالله محمدیان و دکتر مجید اسدی نیز به عنوان محققین تاثیر گذار استانی با شاخص H بالای 20 از دیگر تجلیل شدگان این جشنواره هستند.
تعداد بازدید:
500
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:11
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal