مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/09/26
انتصاب سه عضو هیئت علمی به عنوان مدیر گروه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛‌ طی احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،‌ سه عضو هیئت علمی به عنوان مدیر گروه پرستاری اطفال، روان و بهداشت، مدیر گروه گوش و حلق و بینی و مدیر گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی این دانشگاه منصوب شدند.
به گزارش وبدا؛ ‌دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری طی احکامی جداگانه، دکتر سروش امانی،‌ دکتر حوری وش قادری و دکتر هایده حیدری را به ترتیب به سمت های مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی، مدیر گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی و مدیر گروه پرستاری اطفال، روان و بهداشت به مدت دو سال منصوب کرد.
در ابلاغ های ‌دکتر مجید شیرانی خطاب به سه مدیرگروه بر رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در جهت ارتقاء اهداف آموزشی، پژوهشی و درمانی گروه تاکید شده است.
وی درخصوص وظایف مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی اظهار داشت: تدوین برنامه عملیاتی گروه و تلاش در جهت اجرائی شدن آن، تنظیم و ابلاغ وظایف آموزشی و درمانی هر یک از اعضاء گروه‌ و نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی گروه جهت ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت های بالینی فراگیران از جمله وظایف تعیین شده است.
دکتر شیرانی یادآور شد: از دیگر وظایف مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی شامل تشکیل جلسات شورای گروه و ارسال مصوبات و پیشنهادات به صورت ماهیانه به رئیس دانشکده و پیگیری اجرای آن ها، ارزیابی عملکرد سالیانه اعضاء گروه و گزارش آن به رئیس دانشکده، برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت فراگیران معرفی شده طبق کوریکولوم آموزشی،‌ تعامل و همکاری کامل با روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی و درمانی،‌ تنظیم و اجرای طرح دوره ، و طرح درس با رعایت استاندارد های آموزش بالینی جهت کلیه سطوح فراگیران و مشارکت فعال در شورای بالینی دانشکده پزشکی و جلسات مراکز آموزشی و درمانی می باشد.
وی اهتمام در برگزاری آموزش های مجازی و تلاش در جهت گسترش کمی و کیفی آنهاٰ،‌ برنامه ریزی جهت برگزاری سمینارها، بازآموزی ها و وبینارهای آموزشی، تعامل با گروه های آموزشی بالینی و پایه جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک،‌ بررسی مکاتبات و پاسخ دهی روزانه از طریق سیستم اتوماسیون و نظارت بر حضور اساتید و فراگیران و ارائه گواهی های مربوطه به دانشکده پزشکی را از دیگر وظایف دکتر امانی به عنوان مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی برشمرد.
وی درخصوص وظایف تعیین شده برای مدیر گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی گفت: تدوین برنامه عملیاتی گروه و تلاش در جهت اجرائی شدن آن،‌ تنظیم و ابلاغ وظایف آموزشی و درمانی هر یک از اعضاء گروه، نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی گروه جهت ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت های بالینی فراگیران‌،‌ تشکیل جلسات شورای گروه و ارسال مصوبات و پیشنهادات به صورت ماهیانه به رئیس دانشکده و پیگیری اجرای آن ها انتظار می رود.
دکتر شیرانی تصریح کرد:‌همچنین ارزیابی عملکرد سالیانه اعضاء محترم گروه و گزارش آن به رئیس دانشکده،‌ برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت فراگیران معرفی شده طبق کوریکولوم آموزشی،‌ تعامل و همکاری کامل با روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی و درمانی،‌ تنظیم و اجرای طرح دوره ، و طرح درس با رعایت استاندارد های آموزش بالینی جهت کلیه سطوح فراگیران، مشارکت فعال در شورای بالینی دانشکده پزشکی و جلسات مراکز آموزشی و درمانی و اهتمام در برگزاری آموزش های مجازی و تلاش در جهت گسترش کمی و کیفی آنها از دیگر وظایف مدیر گروه روانپزشکی دانشکده پزشکی تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی جهت برگزاری سمینارها، بازآموزی ها و وبینارهای آموزشی، تعامل با گروه های آموزشی بالینی و پایه جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک،‌ بررسی مکاتبات و پاسخ دهی روزانه از طریق سیستم اتوماسیون و نظارت بر حضور اساتید و فراگیران و ارائه گواهی های مربوطه به دانشکده پزشکی از دیگر وظایف دکتر قادری در سمت تعیین شده می باشد.
دکتر شیرانی خطاب به دکتر هایده حیدری نیز تصریح کرد: تعیین و ابلاغ فعالیت های آموزشی و پژوهشی اعضاء گروه و نظارت بر آنها، ارائه و به روز رسانی برنامه های آموزشی گروه، با توجه به تغییرات حاصله، برگزاری مدون جلسات گروه و پیگیری انجام مصوبات و گزارش جلسات به معاونت آموزشی دانشکده، درخواست تجهیزات و اقلام مورد نیاز گروه (کتاب و منابع آموزشی و ... ) و شرکت در جلسات، شوراها و کمیته ها، حسب نیاز و دعوت مسئولین از جمله وظایف محوله است.وی ارزشیابی و نظارت بر حضور و غیاب و موارد انضباطی اعضای گروه، نظارت بر نحوه برگزاری آزمون های میان ترم و پایان ترم و ارزیابی سوالات آزمون های گروه، ایجاد هماهنگی لازم بین اعضای گروه به نحوی که در فعالیت های آموزشی ، آزمون ها و ارزشیابی دروس از یک رویه ی واحد پیروی نمایند، ارجاع نامه ها و دستور العمل ها و آئین نامه های بالا دستی به اعضای گروه، پیگیری ارتقاء اعضای گروه و آگاهی از طرح درس و طرح دوره مدرسین گروه و نگهداری آنها در پرونده مربوط به فعالیتهای آموزشی گروه را از دیگر وظایف مدیر گروه پرستاری اطفال، روان و بهداشت برشمرد.
دکتر شیرانی در پایان گفت: انتظار می رود مدیر گروه پرستاری اطفال، روان و بهداشت در مدیریت و اجرای برنامه های ابلاغ شده از سوی وزارت متبوع از جمله برنامه اعتباربخشی و ارزشیابی درونی گروه مربوطه و ارایه گزارش به معاونت آموزشی دانشکده، برنامه ریزی جهت توسعه گروه، از نظر تعداد عضو هیات علمی مورد نیاز، توسعه تحصیلات تکمیلی و .... و برنامه ریزی و تلاش جهت تقویت ارتباط گروه با گروه های بالینی مرتبط کوشا باشد.
تعداد بازدید:
499
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal