مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/10/05
مدیریت شرایط کنونی نیازمند تفکر بسیجی و حرکت جهادی است

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایط کنونی، جامعه نیازمند تفکر بسیجی و حرکت جهادی است.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت استان افزود: در شرایط سخت هم می توان با کمک یکدیگر تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد.
وی، با بیان اینکه وقتی افراد مسئولیت کاری را می پذیرند باید تکلیف و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند تصریح کرد: قطعاً اگر ایثار و از خود گذشتگی نداشته باشیم کارها به خوبی پیش نخواهد رفت.
دکتر خالدی فر، با تاکید بر این که با منابع موجود هم می توان کارهای بزرگی انجام داد افزود: آنچه بیشتر از همه موجب پیشرفت امور می شود انگیزه و اراده برای انجام کار ها است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اگر هدفمان مقدس باشد و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و برای کمک به بندگان خداوند گام برداریم خداوند ما را یاری خواهد رساند.
وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در سطح کشور و استان بویژه در بحث مدیریت اپیدمی کووید 19 صورت گرفته است افزود: طرح شهید سردار قاسم سلیمانی و ورود بسیج و گروه های جهادی برای کنترل شیوع این بیماری بسیار موثر بود.
وی، واکسیناسیون را از اولویت ها دانشگاه برشمرد و بر ترغیب و تشویق مردم برای انجام به موقع واکسیناسیون تاکید کرد.
دکتر خالدی فر با اشاره به سرعت بالای انتشار سویه امیکرون اظهار داشت: سرعت انتشاراین سویه نسبت به سویه دلتا 4 برابر بیشتر است و ظرف دو تا سه روز اطرافیان فرد بیمار را مبتلا و به سرعت در جامعه منتشر می شود.
وی اخلاق، معنویت، ‌انسانیت، ایثار، از خود گذشتگی، اتحاد و وحدت را از مولفه های مهم در موفقیت در رسیدن به اهداف برشمرد و از اعضای هیات اندیشه ورز استان خواست با مد نظر قرار دادن اینکه کسب رضایت الهی در گرو رضایت بندگانش است با اتحاد، وحدت و همدلی و کنار گذاشتن همه مسائل حاشیه ای برای انجام شایسته وظایف محوله تلاش نمایند.
گفتنی است، جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و سایر اعضای هیأت اندیشه ورز بامحوریت گرامیداشت هفته و روز بصیرت، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در چهارمین روز از دیماه 1400 در محل دفتر جلسات حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
221
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal