مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/10/07
با وحدت، وفاق و هم افزایی بر مشکلات فائق خواهیم آمد

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان گفت: با وحدت، وفاق و هم افزایی بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در دیدار صمیمی با ریاست سابق و اعضای شورای مدیران دانشگاه، شروع مسئولیت واگذار شده به وی همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، ‌شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت را به فال نیک گرفت و افزود: امید است، به مدد الهی و عنایت شهدای والا مقام در انجام وظیفه محوله موفق عمل نمایم.
وی با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) در خصوص اهمیت حفظ آبروی مومن از مدیران و کارکنان دانشگاه خواست از تخریب یکدیگر پرهیز و با وفاق، همدلی و هم افزایی برای غلبه بر مشکلات و ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان گام بردارند.
دکتر خالدی فر ضمن تقدیر از زحمات دکتر شیرانی در مدت خدمتشان، استفاده از تجربیات و راهنمایی های رئیس سابق را در حل مسائل دانشگاه بسیار راه گشا و کمک کننده دانست.
وی از این دیدار بعنوان نقطه شروعی برای وحدت ، وفاق، رفاقت و همدلی بین مدیران و نیروهای دانشگاه یاد کرد و افزود: باید با تمام توان و تلاش مضاعف از تمامی امکانات در راستای رفاه حال مردم استان بهره گیری شود.
دکتر ارسلان خالدی فر با بیان اینکه دولتی در راس امور قرار گرفته است که برای خدمت به مردم شبانه روز و روزهای تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسد افزود: لذا انتظار می رود، در چنین دولتی با تلاش بی وقفه بر مشکلات فایق آمد.
گفتنی است، دیدار صمیمی دکتر شیرانی ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعضای شورای مدیران و دکتر خالدی فر سرپرست این دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پنجمین روز از دیماه 1400 در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
258
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal