مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/10/09
تأکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر جلب رضایت ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات حوزه درمان

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مدیران این حوزه ، بر جلب رضایت ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات حوزه درمان تاکید کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا، کادر درمان سختی بسیار و فشار مضاعفی را تحمل می کنند.
وی تصریح کرد: حوزه درمان دانشگاه از نیروهای خوب، توانمند و متعهدی برخوردار است که خوشبختانه بنده از نزدیک با اکثریت این عزیزان آشنایی دارم .
وی گفت: دکتر رحمانی از نیروهای توانمندی است که امور را با جدیت دنبال می کنند و اگر نبود مدیریت و همراهی تیم ایشان قطعاً خسارات جانی بیماری منحوس کرونا بیش از اینها بود.
دکتر خالدی فر در ادامه، تلاش روسا، مدیران، کادر درمان و نیروها در تمامی سطوح از پزشکان متخصص تا نیروهای نگهبانی و خدماتی در مراکز درمانی استان را ستودنی و قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به تلاش های بی وقفه ریاست جمهوری و دولت سیزدهم، امیدواریم به زودی ثمره این تلاش ها را در زندگی روزمره همه مردم شاهد باشیم و ما بعنوان مدیران این دولت از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم .
وی گفت: اگر کارها با رفاقت، همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان پیگیری شود قطعاً نتیجه بهتری حاصل می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: باید کرامت و احترام پرسنل و زیر دستان در مجموعه حفظ شود تا با ایجاد انگیزه در بین کارکنان، امور به نحو بهتری مدیریت شود و با حفظ احترام ارائه دهنده خدمت است، که می توان احترام گیرنده خدمت را حفظ و رضایت وی را جلب کرد.
دکتر خالدی فر اظهار داشت: می توان با مدیریت شرایط و کاستن از فشار عصبی و تنش های کاری، امور را با قوت و جدی بیشتر پیگیری کرد و این ظرفیت در مجموعه وجود دارد که با مداخلات کوچک میزان رضایتمندی کارکنان و دریافت کنندگان خدمات دانشگاه را افزایش داد.
وی در پایان گفت: کادر درمان بویژه پرستاران ما در مدت شیوع بیماری کرونا کارهای بزرگی انجام دادند که پیگیری مطالبات آنها حق مسلم آنهاست و ما با تمام توان پیگیر مطالبات این عزیزان هستیم.
تعداد بازدید:
228
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal