مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/10/09
نهم دی‌ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی باد


وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین صغیرا در این پیام اظهار داشت: نهم دی یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر ایران در براندازی بساط فتنه و فتنه‌گران در سال 1388 است که با دریافت مدال پرافتخار بصیرت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات ولایتمداران این دیار افزودند.
وی افزود: ایرانیان آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده‌اند که در همه ادوار همچون استعمارستیزی دوران انقلاب مشروطه، استکبارستیزی دوران انقلاب 57 و شکل‌گیری جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و نیز برچیدن فتنه سال 88 جزء طلایه‌داران بوده‌اند و نقش برجسته‌ای از خود نشان دادند.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا ادامه داد: در شرایطی که معاندان این مرز و بوم با وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن دستاوردها، امید مردم به آینده نظام را هدف گرفته اند، خواص جامعه باید با هوشیاری کامل بدانند که فتنه فقط محدود به یک دوره و توسط یک جریان نیست بلکه دشمنان این مردم برای رسیدن به اهداف خود در هر برهه‌ای می‌کوشند تا در مسیر پیشرفت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند.
وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که بازخوانی و روشنگری فتنه‌های زنجیره‌ای ضد جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر به ویژه فتنه 88، خواهد توانست زمینه هرگونه فرصت‌سازی برای تولید فتنه‌ها و هزینه‌های جدید علیه ملت و مملکت اسلامی را مسدود و بیداری ایرانیان فهیم در استفاده از فرصت‌های نوین برای پویایی هرچه بیشتر را فراهم سازد.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در پایان با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و قدردانی از حماسه سازان حرکت نهم دی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حفظ وحدت و انسجام، پیام اصلی و ماندگار یوم الله نهم دی و جزء تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید بیش از پیش در جهت گسترش همدلی و همراهی گام برداریم.
وی از جامعه دانشگاهی، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و آحاد مردم دعوت کرد تا در ایام سوگواری صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در تجمّع باشکوه ساعت 10‌ روز پنج‌شنبه در محل مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد حضور بهم رسانند.
تعداد بازدید:
151
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal