مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/10/15
یادواره شهدا به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ یادواره شهدا به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی، انجمن اسلامی دانشگاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با دعوت از تمامی کارکنان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت ابراز امیدواری کرد، به برکت خون شهدا زندگیهایمان پر برکت و خداوند مرگ ما را شهادت قرار دهد.
دکتر ارسلان خالدی فر در ادامه، اخلاص، ارادت به اهل بیت(ع) و اعتقاد راسخ به پروردگار را از ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم سلیمانی برشمرد.
وی با اشاره به رابطه حسنه این سردار بزرگ اسلام با مردم افزود: حاج قاسم سلیمانی نه تنها در زمان جنگ و دفاع از مملکت، بلکه در زمان بروز حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و آسیب های اجتماعی و هر کجا که احساس می کرد مردم نیازمند به کمک هستند به کمک مردم می شتافت.
دکتر خالدی فر بابیان اینکه هر کس خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد عاقبت به خیر می شود افزود: این مرد میدان به بهترین نحو به سمت ملکوت پر کشید و با مرگش انسان های زیادی را از خواب غفلت بیدار کرد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد نیز در این یادواره با بیان اینکه از سال 58 حاج قاسم را می شناخته و از نزدیک در جریان رشادت های وی برای دفاع از میهن بوده است افزود: ضد انقلاب و استکبار جهانی نقشه تجزیه کشور و توقف و از بین بردن انقلاب را در سر می پروراند و مردان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی شجاعانه در مقابل دسیسه های دشمن ایستادند و از حیثیت، هویت، فرهنگ و ناموس این کشور دفاع کردند.
سردار جواد استکی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن کار آسانی نیست افزود: تهدید، محاصره، فشارهای مختلف، مشکلات مالی و جلوگیری از توسعه ، ترور دانشمندان توسط تروریست های آمریکا و اسرائیلی همگی هزینه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی، ایمان، اعتقاد قوی، خود ساختگی و ثابت قدم بودن در مقابل تهدیدها، تیزهوشی ، شجاعت را از ویژگی های حاج قاسم برشمرد و گفت: حاج قاسم یک دیپلمات، فرمانده نظامی قوی و کسی بود که پوتین وی را نابغه فرماندهی معرفی کرد.
سردار استکی گفت: حاج قاسم بعنوان فرمانده نیروی قدس به مدت 23 سال در هرجایی که نیاز بود حضور پیدا کرد و هسته های مقاومت را در تمام دنیا تشکیل داد و شجاعانه در مقابل زورگویان و تروریست ها ایستاد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه خواندن وصیتنامه حاج قاسم را به حاضرین توصیه کرد.
گفتنی است، یادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، روز دوشنبه 13 دیماه 1400 همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بمنظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه این دانشگاه برگزار شد.
تعداد بازدید:
184
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal