مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/10/15
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را به مردم شریف استان بویژه جامعه دانشگاهیان تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است، ایام فاطمیه، روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) و روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند. این روزها در غم از دست دادن بانویی به سوگ نشسته ایم که علی رغم حیات کوتاهشان، اسوه زنان عالم است.
در بخش دیگری از پیام دکتر خالدی فر آمده است، فاطمه الزهرا (س)، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم مدت زندگی پربرکتشان به گونه ای زیستند، که زنان را شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بردارند.
دکتر خالدی فر در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه، همه ما از رهروان راستین راه آن طاهره مطهره باشیم. آورده است، شهادت حضرت زهرا (س)، آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امر مسلمین است.
تعداد بازدید:
189
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal