مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۷
1400/10/25
همچنان شست و شوی دستها از عوامل مهم در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا بشمار می رود

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی گفت: همچنان شست و شوی دستها از عوامل مهم در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا بشمار می رود.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در جلسه کمیته دانشگاهی مقابله با کرونا با اشاره به عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی استان در امر مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 افزود: چهارمحال و بختیاری علی رغم آمار بالای بیماران بدحال، از استان های موفق در کنترل موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا بوده است.
وی گفت: بررسی های آماری نشان می دهد، با احتساب تعداد بیماران دارای علایم و بدون علامت و کسانی که از آنها نمونه گیری شده و افرادی که نمونه نداده اند، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود 300 هزار نفر یعنی بیش از یک چهارم از جمعیت استان به کرونا مبتلا شده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به درصد واکسیناسیون انجام شده و ابتلای این تعداد از جمعیت استان به بیماری، پیش بینی می شود در صورت تداوم رعایت پروتکل ها و پوشش کامل واکسیناسیون و غالب نشدن سویه ای جدید از کرونا، با پیک شدید دیگری مواجه نخواهیم شد.
گفتنی است، جلسه کمیته دانشگاهی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با محوریت ارائه گزارشات کمیته های 13 گانه دانشگاهی کرونا، بررسی وضعیت بیماری کرونا و امیکرون و واکسیناسیون کرونا و ارائه گزارش وضعیت آنفلوانزا روز چهارشنبه 22 دی‌ماه 1400 دردفتر جلسات حوزه ریاست این دانشگاه تشکیل شد.
تعداد بازدید:
168
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal