مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/10/26
ویزیت رایگان بیماران قلبی در شهرستان سامان/ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مارکده کلنگ‌زنی می‌شود
وبدا؛ بیماران قلبی از سوی دکتر ارسلان خالدی فر فوق تخصص قلب و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با نذر فاطمی و به نیت بی بی فاطمه زهرا(س) در روستای مارکده شهرستان سامان بصورت رایگان معاینه و ویزیت شدند.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح این خبر گفت: سفر کاری یک روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهاتشی درمانی چهارمحال و بختیاری به شهرستان سامان با حضور در نشست شورای اداری در فرمانداری سامان آغاز شد و با ارایه خدمات رایگان پزشکی ویژه مناطق محروم، بازدید از پایگاه های اورژانس و مراکز بهداشتی شهری و روستایی این شهرستان به پایان رسید.
وی افزود: معاینه، تجویز دارو، غربالگری فشارخون و نوار قلب از جمله اقدامات جهادی و خداپسنده دکتر خالدی فر برای تعدادی از بیماران قلبی روستای مارکده بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درنشست مدیرعامل مجمع خیرین سلامت، مدیران مالی و گروه فنی، رییس و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با اعضای شورای اسلامی، بخشدار، دهیار و معتمدین روستای مارکده گفت: پروژه خیری احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مارکده در شهرستان سامان همزمان با دهه مبارک فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.
وی افزود: پروژه نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستا به پیشنهاد مردم و اهالی و با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه در سه طبقه با زیربنای بیش از یک هزار و 300 متر اجرا می‌شود.
دکتر ارسلان خالدی فر اضافه کرد: هم اکنون بیش از 2 میلیارد تومان آورده از سوی مردم و خیرین برای احداث سازه این ساختمان تامین شده است.
وی ادامه داد: این طرح بهداشتی و درمانی، چهارمین پروژه خیری پس از ساخت مدرسه، حسینیه و آسفالت معابر در روستای مارکده در شهرستان سامان میباشد.
دکتر خالدی فر ادامه داد: تسهیل وتسریع در امور، برای اجرای طرح ها در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد.
وی در پایان با تقدیر از اهالی متدین، دلسوز و با صداقت مارکده و همچنین خیرین سلامت گفت: سعادت دنیوی و اخروی در خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم نهفته است.
تعداد بازدید:
282
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal