مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/10/28
نود و پنجمین کمیته فنی و قانونی تمدید و صدور پروانه های بهداشتی در معاونت غذا و داروی دانشگاه تشکیل شد

وبدا؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نود و پنجمین کمیته فنی و قانونی بررسی صدور و تمدید پروانه های بهداشتی کارخانجات تولید مواد غذایی و آرایشی- بهداشتی در این معاونت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر رضا محمدی با اعلام این خبر افزود: از جمله مهمترین رسالت های معاونت غذا و دارو نظارت بر فرایند تولید فراورده های سلامت محور در واحدهای تولیدی اعم از کارخانجات و کارگاه ها است، لذا در جهت رسیدن به این هدف، نهایت مقررات و قوانین مربوط به صدور پروانه ها و شناسه های نظارت اعمال خواهد شد.
دکتر محمدی ادامه داد: در کمیته هایی که به همین منظور تشکیل می گردد ضمن بررسی مدارک و مستندات مربوط به بازدیدهای انجام گرفته از واحد های تولیدی و همچنین نتایج آزمایشات انجام شده بر روی محصولات این واحدها، با حضور اعضای محترم هیات علمی و کارشناسان مربوطه در خصوص اعطای پروانه و یا شناسه نظارت و یا صدور و تمدید پروانه مسئولین فنی واحدهای تولیدی تصمیم گیری می شود.
به گفته وی، در این کمیته، تعداد 86 تقاضا مربوط به صدور یا تمدید پروانه های بهداشتی واحد های تولیدی مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و با در خواست هایی که با قوانین و مقررات مربوطه انطباق داشتند موافقت گردید.
تعداد بازدید:
132
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal