مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/10/28
ارائه بیش از 9 هزار و 500 خدمت بسیجیان جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

وبدا؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از ارائه 9 هزار و 512 مورد خدمت اعضای این سازمان در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سرهنگ کاظم کبیری گفت: این خدمات توسط یک تیم تخصصی و 32 تیم آموزشی، بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان ارائه شد.
وی تعداد ویزیت و معاینه توسط پزشک عمومی و ارائه خدمات دارویی را 116 مورد اعلام کرد و افزود: 20 نفر نیز از خدمات مشاوره روانشناسی و مهارت های زندگی توسط کارشناسان سلامت روان و 5 نفر از خدمات مامایی و 35 نفر از خدمات معاینه و ویزیت توسط متخصص قلب بهره مند شدند.
کبیری گفت: یک هزار 953 مورد غربالگری و خدمات تب سنجی، دو هزار و 866 مورد خدمات آموزش بهداشتی توسط کارشناسان مراقبت سلامت از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی به نقاط کمتر برخوردار استان بود.
وی، تعداد غربالگری های فشار خون و قند خون انجام شده را به ترتیب یک هزار و 680 و 987 مورد اعلام کرد و افزود: ضمن توزیع یک هزار و 406 بسته بهداشتی و توزیع 85 پمفلت آموزشی و انجام پانسمان برای 9 نفر ، نسبت به واکسیناسیون کووید 19، 82 نفر اقدام و کارت واکسن 152 نفر کنترل شد.
کبیری در ادامه تجلیل از جانبازان و ایثارگران، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور سازماندهی شده اعضای کانون های بسیج جامعه پزشکی در تشییع شهدای گمنام، برگزاری مراسم زیارت عاشورا با نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه "بهترین نوشته در مورد سردار سلیمانی"، بارگزاری محتوا، استوری، موشن، کلیپ، روز شمار هفته بصیرت با عنوان "بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی" در شبکه های مجازی و کانال های اطلاع رسانی و فرهنگی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد، برگزاری نشست های روشنگری، خبری، طرح ثامن و کارگاه های آموزشی مهارتی، برگزاری ایستگاه های صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه و روز شهادت حاج قاسم سلیمانی را از دیگر اقدامات انجام شده اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برشمرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین ضمن حضور پرشور اعضای کانون های بسیج جامعه پزشکی در همایش 9 دی، مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با مشارکت و حضور اعضا برگزار شد.
تعداد بازدید:
147
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal