مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/10/30
مبارزه در جبهه مقابله با بیماری کرونا به مراتب سخت تر از مبارزه با دشمن در میادین جنگ است
مبارزه
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دیدار با جمعی از اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان، مدیر مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، مدیر عامل سازمان انتقال خون و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: مقابله با بیماری کرونا برای کادر درمان، پرستاران و سربازان نظام سلامت با توجه به عدم امکان دیدن ویروس با چشم، به مراتب سخت تر از مبارزه در میدان جنگ با دشمن است.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: کادر درمان ایثارگرانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند و همه ما مدیون این قشر هستیم.
وی با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به استان تصریح کرد: جلسات متعدد تشکیل و بررسی های زیادی برای احصا مشکلات و تعیین پروژه های در دست اقدام و اولویت دار حوزه سلامت استان برای طرح و پیگیری در قالب مصوبات سفر آتی آیت الله رئیسی به چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
وی گفت: باید امکانات و تجهیزات به گونه ای در مراکز درمانی تامین شود که تا چند سال آینده نیاز استان به این تجهیزات برطرف شود.
دکتر خالدی فر با ابراز خرسندی از اینکه، طی سالهای اخیر تجهیزات تخصصی سنگینی در استان تامین شده است که در صورت نیاز با اطمینان خاطر می توان از آنها بهره برد گفت: باید ضمن توجه به نیاز و مطالبات مردمی، برای جلب رضایتمندی مردم و پیشگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی در صورت بروز حوادث مختلف تلاش کرد.
وی در ادامه با توجه به طرح موضوع راه اندازی اتوبوس سیار اهدای خون در استان گفت: با توجه به نیاز مبرم به ذخایر گروه های خونی در استان و تعداد زیاد بیماران مبتلا به مشکلات خونی در مناطق محروم و کمتر برخوردار و تمایل برخی از هم استانیان به انجام این امر خداپسندانه و عدم دسترسی به پایگاه های انتقال خون برای تامین خون مورد نیاز بیماران استان و حتی استان ها مجاور، راه اندازی اتوبوس سیار اهدای خون در این زمینه بسیار موثر و کمک کننده خواهد بود.
گفتنی است، این دیدار جهت تعامل و همکاری بیشتر و بررسی زمینه های همکاری و اجرای پروژه های مشترک در بیست و هفتمین روز از دیماه 1400 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
تعداد بازدید:
167
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal