مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/10/30
احصا مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کیار در دیدار جمعی از معتمدین شهرستان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از معتمدین شهرستان کیار پیرامون احصا مشکلات حوزه بهداشت درمان شهرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به رسالتی که دارد با راه اندازی خانه بهداشت و استقرار کادر بهداشتی و بهورز در دورافتاده ترین نقاط، حتی در مکان هایی که دارای کمترین ساکنین می باشد، خدمات بهداشتی، درمانی ارائه می نماید.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر با بیان اینکه، 75 درصد مسائل مربوط به بهداشت و درمان در جامعه مربوط به مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت است افزود: تامین و حفظ سلامت جامعه در گرو همکاری بین بخشی و تعامل تمامی دستگاه ها و ارگان ها است.
وی تصریح کرد: رسالت کادر بهداشت و درمان سنگین و خدمت در این حوزه کار سخت و طاقت فرسایی است و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و کاستن از مشکلات و نارضایتی های مردم به کار بسته است.
وی گفت: ضمن پیگیری راه اندازی دستگاه رادیوتراپی به محض تکمیل و بهره برداری یکی از طبقات بخش الحاقی مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد ، نظر مساعد مقام عالی وزارت بهداشت، نمایندگان و استاندار برای احداث بیمارستان هزار تخته خوابی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء گرفته شده است.
وی، تکمیل پروژه خیری کلینیک درمانی، ارائه خدمات تخصصی اطفال، داخلی و ... راه اندازی بخش دیالیز و آزمایشگاه را از جمله موارد اولویت دار حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کیار برشمرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، موفقیت در امر کنترل اپیدمی کووید 19 و کاهش بیش از 25 درصدی فوتی های ناشی از کرونا با انجام وسیع واکسیناسیون کووید 19 را گواه اهمیت و مقدم بودن پیشگیری بر درمان دانست و یادآور شد، بسیاری از بیماری های مزمن و مشکلات و عارضه های سنگین بیماریهای قلبی و عروقی با اقدامات ساده مراقبتی قابل پیشگیری و درمان است لذا نباید از آموزش مداوم و ترویج فرهنگ خود مراقبتی در جامعه غافل شد.
تعداد بازدید:
172
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal