مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1400/11/02
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن را تبریک گفت
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، دخت گرامی نبی مکرم اسلام و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر را به همه اعضای خانواده دانشگاه بویژه بانوان گرامی تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: روز میلاد فاطمه زهرا(س)، روز میلاد همه خوبی ها و روز جاری شدن زلال ایمان در همه قلبها را به همه زنان سرزمینم بویژه شیر زنان و بانوان خدوم جامعه دانشگاهی و پزشکی استان که در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا جانانه برای حفظ جان بیماران و بازگشت سلامتیشان ایستادگی کردند تبریک عرض می نمایم.
وی تصریح کرد: اگر نبود تاسی بانوان از زنان بزرگی همچون حضرت فاطمه الزهرا(س) و توسل به ائمه معصومین (ع) در بحران شیوع بیماری منحوس کرونا؛ قطعاً روزهای سیاهی برای جامعه رقم می خورد و امروز شاهد خسارات سنگین تر این بیماری در حوزه های مختلف از جمله سلامت و اقتصاد و ... بودیم.
وی با اشاره به نامگذاری دوم لغایت هشتم بهمن ماه بعنوان هفته بزرگداشت مقام زن و مادر افزود: این اقدام خود گویای نقش مهم و انکار ناپذیر زنان و مادران در پاسداری از کیان خانواده و تربیت نسل آینده این سرزمین است.
دکتر خالدی فر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت بویژه دکتر رضوان نورمند افزود: بدون شک از دست دادن پزشکان حاذقی چون دکتر نورمند فقدان بزرگی برای جامعه پزشکی کشور است لذا ضمن قدردانی از مادر بزرگوار ایشان به نیابت از شهدای جامعه پزشکی، روز مادر را به تمامی مادران شهدای مدافع سلامت تبریک عرض می نمائیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزرشکی شهرکرد در پایان ضمن تبریک مجدد سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان و روز بزرگداشت مقام زن و مادر ابراز امیدواری کرد: همه ما با بهره گیری از دریای معرفت و کرامت آن بزرگ اسوه زنان عالم، در پیمودن مسیر کمال و سعادت موفق باشیم.
تعداد بازدید:
187
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal