مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/11/04
برگزاری جشن بمناسبت روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛ مشاور ریاست و مسئول دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری جشن بمناسبت روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر با حضور بانوان شاغل در ستاد، معاونت های دانشگاه و مراکز تابعه شهرکرد با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر پروانه فتاحی افزود: این مراسم در سومین روز از بهمن ماه 1400 همراه با سخنرانی ریاست و مسئول دفتر نهاد ، صرف صبحانه ، مولودی خوانی و تجلیل از بانوان نمونه در سالن ورزشی ولی عصر(عج) ستاد دانشگاه برگزار شد.
به گفته وی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این مراسم با بیان اینکه جامعه اسلامی باید دارای معیار و الگوی اسلامی باشد از حضرت فاطمه (س) ، امیر المومنین (ع) و فرزندانشان بعنوان برترین و کامل ترین خانواده اسلامی یاد کرد که جامعه با الگوگیری از این خانواده می تواند راه سعادت را در پیش گیرد.
وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا گفت : برای داشتن جامعه ای اسلامی باید تک تک افراد آن جامعه زندگی اسلامی داشته باشند.
دکتر فتاحی گفت: در ادامه نیز سرپرست دانشگاه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، به جایگاه ویژه زنان در خانواده و جامعه اشاره داشت.
وی افزود: دکتر خالدی فر یادآور شد،‌ زنان ثابت کرده اند که اموری که به آنها محول می شود با مراقبت و اهتمام بیشتری انجام می دهند.
تعداد بازدید:
255
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal