مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/11/04
کارگروه استانی آموزش و اطلاع رسانی با محوریت اقناع افکار عمومی برای تکمیل واکسیناسیون کووید 19 برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل کارگروه استانی آموزش و اطلاع رسانی با محوریت اقناع افکار عمومی برای تکمیل واکسیناسیون کووید 19، رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این کارگروه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و اعضای کارگروه در سومین روز از بهمن ماه 1400 در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.
وی تصریح کرد: با توجه به خطر شیوع موج ششم بیماری کرونا بر ضرورت تسریع روند واکسیناسیون و انجام اقدامات مداخله ای برای کنترل شیوع بیماری تاکید شد.
به گفته وی، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در این جلسه کارگروه از شروع خیز ششم با شیوع سویه امیکرون در کشور خبر داد و افزود: تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی 5 برابر افزایش یافته است.
درخشان افزود: جزایری در ادامه از شناسایی 50 بیمار مبتلا به سویه امیکرون در استان خبر داد و افزود: با توجه به انجام تست تشخیص سویه امیکرون برای یک درصد از مبتلایان به کرونا، برای برآورد تعداد واقعی مبتلایان به این سویه، این عدد باید در 100 ضرب شود.
درخشان ادامه داد: همچنین در این جلسه، آموزش و اطلاع رسانی به عنوان مهمترین رکن پیشگیری از اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا بیان شد.
تعداد بازدید:
176
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal