مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/11/06
مدیر گروه بیهوشی و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی دکتر مجید کبیری از اعضای هیات علمی بعنوان مدیر گروه بیهوشی و هوشبری این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر کبیری آمده است، با توجه به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی، به پیشنهاد روسای محترم دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی و تایید معاون محترم آموزشی دانشگاه بر اساس این ابلاغ به مدت 2 سال به عنوان مدیر گروه بیهوشی و هوشبری دانشگاه منصوب می گردید.
در ادامه ابراز امیدواری شده است، وی با توکل به خدای متعال و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در جهت ارتقاء اهداف آموزشی، پژوهشی و درمانی هر دو گروه ، موفق باشد.
تدوین برنامه عملیاتی گروه و تلاش در جهت اجرائی شدن آن، تنظیم و ابلاغ وظایف آموزشی و درمانی هر یک از اعضاء گروه، نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی گروه جهت ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت های بالینی فراگیران و تشکیل جلسات شورای گروه و ارسال مصوبات و پیشنهادات به صورت ماهیانه به رئیس دانشکده و پیگیری اجرای آن ها از جمله وظایف محوله به دکتر کبیری است.
در ادامه نیز از مدیر گروه بیهوشی و هوشبری دانشگاه خواسته شده است، ضمن ارزیابی عملکرد سالیانه اعضاء محترم گروه و گزارش آن به رئیس دانشکدهة نسبت به برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت فراگیران معرفی شده طبق کوریکولوم آموزشی ، تعامل و همکاری کامل با روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی و درمانی و تنظیم و اجرای طرح دوره ، و طرح درس با رعایت استاندارد های آموزش بالینی جهت کلیه سطوح فراگیران اقدام نماید.
مشارکت فعال در شورای بالینی دانشکده پزشکی و جلسات مراکز آموزشی و درمانی، اهتمام در برگزاری آموزش های مجازی و تلاش در جهت گسترش کمی و کیفی آنها، برنامه ریزی جهت برگزاری سمینارها، بازآموزی ها و وبینارهای آموزشی، تعامل با گروه های آموزشی بالینی و پایه جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک، بررسی مکاتبات و پاسخ دهی روزانه از طریق سیستم اتوماسیون و نظارت بر حضور اساتید و فراگیران و ارائه گواهی های مربوطه از دیگر وظایف یادآوری شده به دکتر کبیری است.
تعداد بازدید:
297
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal