مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/11/06
نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با رئیس سازمان نظام پزشکی استان، شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد

وبدا؛ نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با رئیس سازمان نظام پزشکی استان، شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد در سمین روز از بهمن ماه 1400 تشکیل شد.
به گزارش وبدا؛ سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این نشست یادآور شد، کادر درمان در مدت شیوع بیماری کرونا ایثارگرانه و با جانفشانی و با تحمل سخت ترین شرایط، برای حفظ سلامت و جان هم نوعان خود ایستادگی نمودند.
دکتر ارسلان خالدی فر افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا، جامعه پزشکی، پزشکان حاذق و متعهدی همچون دکتر رضوان نورمند از پزشکان متخصص در حوزه قلب را از دست داد که هم رشته آن را در استان نداریم و قابل جایگزین نیز نیست .
وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان با مشکلات عدیده در حوزه مالی مواجه است و با تاخیر طولانی مدت در پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل رو به رو است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به نیاز مبرم جامعه به پزشک، پرستار و کادر درمان، برای درمان بیماران بعنوان یکی از مولفه های مهم در پیشرفت و توسعه جامعه، حفظ نیروی انسانی بویژه در رشته های تخصصی که با کمبود شدید آن مواجه هستیم از اولویت های دانشگاه است.
تعداد بازدید:
215
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal