مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/11/09
هرچه از شیوع سویه امیکرون می گذرد، تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی ضرورت بیشتر می یابد

وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هرچه از شیوع سویه امیکرون می گذرد، تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی ضرورت بیشتر می یابد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی احمدی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در ششمین روز از بهمن سال 1400 اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 386 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 20 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 111 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 9 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر احمدی افزود: هم اکنون 55 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 35 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز خرسندی از اینکه، طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1765 نفر اعلام کرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون 2 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
دکتر احمدی گفت: بر اساس وضعیت رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت متبوع، با خروج شهرستان بروجن از وضعیت زرد، وضعیت تمامی شهرستان های استان آبی شد.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به شیوع سویه میکرون بر ضرورت تکمیل و تسریع روند واکسیناسیون گروه های هدف، پرهیز از برگزاری و شرکت در تجمعات و استفاده از ماسک تاکید نمود.
تعداد بازدید:
279
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal