مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/12/04
تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز مهندس


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: مهندسان پرتلاش، متخصص و متعهد، با هنر و تفکر سازندۀ خود چرخ‌های توسعه سازمان را به حرکت واداشته‌اند و آنچه از جان‌مایۀ تخصص این قشر پرتلاش برآمده است باعث اعتلای خدمات و پیشرفت‌های زیرساختی در حوزۀ سلامت شده است.
وی افزود: پنجمین روز از اسفندماه در پاسداشت دانشمند فرزانه ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده که فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این متخصصان متعهد است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: مهندسان تداعی کنندگان ابتکار، نوآوری و خلاقیت و زمینه‌ ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور هستند و با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری می سازند و در شرایط حاضر که کرونا بر جهان سایه افکنده است در بسیاری از مسیرها یاری رسان کادر بهداشت و درمان می باشند.
وی در پایان گفت: اینجانب فرارسیدن روز مهندس را به یکایک مهندسان ایران زمین به‌ویژه مهندسان شریف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و امیدوارم با استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه ای، بتوانیم شاهد توسعه فعالیت های مهندسی در حوزه های مختلف باشیم.
تعداد بازدید:
256
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal