مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/12/23
پرداخت بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای گروه های یاری گر در امر واکسیناسیون کرونا

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 4 میلیارد و 280 میلیون تومان اعتبار برای گروه های یاری گر در امر واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر ارسلان خالدی فر در نشست قرارگاه‌ استانی گام ششم بسیج ملی مقابله با همه گیری کووید-19 اظهار داشت: اقدامات گسترده و وسیع این قرارگاه در عرصه های مختلف از سوی نیروهای سپاه، بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و کلیه ارگان ها و مسئولان استان قابل تجلیل است.
وی افزود: امروزه گذر از پیک ششم شیوع کرونا با تلفات نسبتاً کم در مقایسه با پیک های قبلی، ماحصل عزم ملی و اقدامات خوب دولت و وزارت بهداشت است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به چند توصیه گفت: باتوجه به شناسایی سوش جدید کرونا و احتمال رخداد پیک های بعدی بیماری، جلوگیری از عادی انگاری و سهل انگاری، بویژه در ایام نوروز ضروری است.
دکتر خالدی فر بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدها در نوروز 1401 تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون علیه ویروس منحوس کرونا در اولویت و دستور کار همه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در ایام پیش رو لکه گیری خانه به خانه و تکمیل واکسیناسیون بویژه در شهرستان های بروجن، فارسان و شهرکرد با همکاری نیروهای هلال احمر الزامی است.
وی افزود: تاکنون 5200 سالمند پرخطر در استان شناسایی شده است که می طلبد برای کمک به معیشت خانواده های آسیب پذیر و سالمندان در آستانه آغاز سال نو بسته های حمایتی از سوی ارگان های خیری اهدا شود.
وی از کلیه دانشجویان نیروهای داوطلب هلال احمر بسیجیان و ... خواست با راه اندازی کمپین تکمیل واکسیناسیون کرونا بویژه دز سوم، برای مقابله با سویه جدید و پیک بعدی یاری گر باشند.
دکتر خالدی فر در پایان از بسیج همگانی مردم استان برای واکسیناسیون کرونا و همراهی بسیار خوب جهت مقابله و ریشه کنی کامل این بیماری قدردانی کرد و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز 1401، سال نو را سرشار از سلامتی وموفقیت برای کشور و استان مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
249
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal