مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/12/24
انتقال دو مصدوم حادثه انفجار مواد محترقه به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد

وبدا؛ مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی 115 ، از انتقال دو مصدوم حادثه انفجار مواد محترقه به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری در بیست و چهارمین روز از اسفندماه 1400،  در ️ارتباط مستقیم و زنده با بخش خبری 20 صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان ها و تکنسین های اورژانس 115 برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار دارند.
وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار مرکز هدایت عملیات اورژانس 115 استان تاکنون دو نوجوان 18 ساله در اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب دیدگی شدید شده اند.
دکتر حیدری گفت: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بخش اورژانس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد پذیرش شدند.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد:  از با اتخاذ تدابیر لازم و مراقبت خانواده ها از فرزندانشان شب بدون حادثه و نگران کننده را سپری نمائیم.
دکتر حیدری همچنین یادآور شد، در صورت بروز سوختگی ناشی از مواد محترقه استفاده از خمیر دندان ، عسل و چیزهای معمول هیچ‌کدام پایه علمی برای ترمیم زخم ناشی از سوختگی ندارد.
وی، بهترین درمان را گرفتن محل سوختگی 10 تا 20 دقیقه زیر شیر آب سرد و شست و شوی محل سوختگی عنوان کرد و افزود: در سوختگی های که نیاز به اقدامات بیشتر است و سوختگی های درجه 2 و یا 3 به مراکز درمانی مراجعه نمائید.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی 115 استان اضافه کرد: در صورت درد شدید و بروز سایر عوارض با اورژانس 115 تماس تا تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن در بالین مصدوم حاضر شوند.
تعداد بازدید:
191
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal