مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1400/12/25
روزهای پایانی سال را با تدوام رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سپری کنیم


وبدا؛‌ ‌رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی،‌ استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با روزهای پایانی سال 1400 تاکید کرد.

به گزارش وبدا، مهندس فتاح پور در برنامه زنده تلویزیونی شب های بام ایران شبکه استانی سیمای جهانبین اظهار داشت: شهرستان بن با جمعیت حدود 28 هزار و 600 نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار دارد و هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.
وی افزود: رنگ بندی شهرستان ها به لحاظ شیوع بیماری پایدار نیست و درصورت سهل انگاری در رعایت موازین بهداشت شکننده و قابل تغییر است.
مهندس فتاح پور ادامه داد: با قرار گرفتن در روزهای پایانی سال‌، مردم از مسافرت های غیر ضرور، دید و بازدید و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند و در صورت لزوم رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: هر چند نوروز امسال مسافرت با تزریق دو نوبت واکسن کرونا و پیگیری از طریق پلاک خودروهای شخصی امکان پذیر است اما همچنان رعایت صحیح بهداشت فردی و عمومی مورد تاکید است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بن میزان واکسیناسیون علیه کرونا در گروه سنی بالای 12 سال را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش میزان امنیت سلامت جامعه نیازمند همت والدین برای واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 12 سال است.
وی در پایان با تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان گفت: هم اکنون کلیه مراکز شهرستان بن آماده ارائه خدمات برای تزریق واکسن کرونا در گروه های سنی هدف است.
تعداد بازدید:
163
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal